domingo, 22 de setembro de 2013

Yeremya 18 -POTTER VE ELLERDEKİL




Yeremya 18:01 6
1 . Yeremya geldi RAB kelimesi , diyerek ,
2 . Kalk ve çömlekçi evine gidip , orada sana sözlerimi duymak neden olur.
3 . Ve ben çömlekçi evine gitti , ve işte , o , tekerlekler üzerine çalışmaları yapıyordu
4 . Yapmak için çömlekçi iyi görünüyordu ve o kil yaptığı gemininçömlekçi elinde kırıldı , tekrar başka bir gemi yapmak vardır .
5 . Sonra RAB sözü , söyleyerek , geldi
6 . Ben İsrail bu çömlekçi , O evi olarak sizinle yapamaz mısın? RAB der ki . Kilçömlekçi elinde olduğu gibi Hani , siz Ey İsrail halkı , elimde çok vardır .

Priest Antonio Almeida - Jeremiah 18:1-6




GİRİŞ
Bu Yehova tüm insanlar için alınacak onun peygamberlerden biridir getirdiği en güzel mesajları biridir . Biz bíbliasagrada yer alan mesajları daha büyük bir entelektüel anlayışı olması lâzımdır dil üç tip olduğunu anlamak gerekir " primori " çünkü , ona bakarak ben kil başka bir şey değildirinsanın kişi olarak Tanrı'nın endişe bakın veedebi dil , mecazi dil ve dil vardır.
Bu yazı biz bir gerçek vazo doğar göreceksiniz , hiç kimse sadece bir vazo yapmak için doğru tekniğin ustalık vardır çömlekçi , ancak herhangi bir gemi , ama hayatın fırtınaları destekleyen sağlam bir gemi olduğunu inkar edemez için .
Bu sözleri de sadece o yeni bir kişi yapabilir için , sizin kalp açın ve kendisi okuma Potter dokunduğu izin istiyorum.
Ama doğacak bunun için gerçek bir yeni damarçömlekçi tarafından alınandört adım bildiğimiz dikkate almak olduğunu O , Yehova , lordlar Rabbi , kralların Kralı .
ADIM 1
KİL AYRILMASI
Sen bilmiyor olabilir , ama doğada mevcut kil hakkında iki yüz tipi vardır . Kil farklı türleri , bazı güçlü , biraz daha az , bazı hafif ve diğerleri koyu , daha az ve bu nedenle gerçek çömlekçi sen yere gitmeli olmadan veya biraz daha bağlantıları ve diğer bağlantıları nerede kil ve kil bakkal , ya da eczaneden satın aldı ve bir bakkalyol kenarında çok daha az değildir . Kil uzakta keyifli toplumdan , yerçamur içinde iyi , şehirden uzak ormanda ,pislik olduğunu . Biraz düşünüyorsanızkil çok güçlü bir kokusu vardır ve kokulu koku değil, ya da onlar iyi koku , demek olduğunu göreceksiniz , ancak çömlekçiçamur ortasında çamur bir çok görme yeteneği vardır .
Ve çömlekçi , adı YEHOVA'NIN , hiçbir renk ve hiçbir koku çirkin ve kötü kokulu çamur çok gördüm iyi bir pota ve alt çamur yapan bir kil aramaya başladı gidiyor , bu çömlekçi sonra , ben ve sen oldu elini uzattı ve kil aldı .
Ne yapıştırmak olursa olsun , önemli olan Rab Tanrı sizi ve bir çömlekçi gözünde gibi bakarak ayrılmış olmasıdır geldi onu çekti ve ona çamur çamur bir çok çekin yapılan yüreğinde bir şey hayal başlar gördüm güzel vazo olur bu . O seçtiğiniz çünkü Alegre , kalp JUBILE ve duygu ile . Her gemi sadece çömlek eğer geldiğinde için , başkalarının Tanrı'nın seçilmiş , sen hakkını deneyin , ve hiç kimse inkar edemez o kelimeleri kabul etmeyin .
ADIM 2
Yoğurma KİL
Peki , ayrıldıktan sonrakil ve çamur o muhteşem vazo vereceğini hayal ,çömlekçikil bazı temel hizmetler ile geçecek kadar , ya da eğer o kadarkil iyi bir hikaye asla olabilir pot ve kötü pot sonu yok iyi tuvalet tatili değil şeytanın saf yalan vardır .
Eh, şimdiçömlekçikil olduğunu , bu süreç başlar ve ilk işlemkil yoğurma , ancak kilçömlekçi yoğrulur olmalıdır ? Ben açıklayacağım . Çamurkil dışarı hala bazı yabancı maddeler , kir , kaldırılması gerekir ve ancak o zaman yapabilirsiniz taşır zamançömlekçi yoğurma aracılığıyla kaldırır .
Ben birçok kişioluk düşmek görmek nedeni budur. Bu , yoğurma süreci acıyor , çünkü onlarıçömlekçi amassarem bırakın ve tüm kiri temizlemek için değil kolay değil , ama biz bu nefret , kızgınlık , makyaj , gurur , şehvet , bağımlılık olarak çıkarılması gerekir kirleri , çünkü gereklidir bunlar bile bir vazo alamaz çünkü .
Yehova ellerini koymak ve sonra da hayat halaçömlekçi ile dostluk olması için çıkarılmalıdır şey vardır , ve bu yüzden gerçekten iyi bir pot yapacakgüvençok çömlekçi mevduat göreceksiniz sağlar.
ADIM 3
KİL VE CAST
,Kil ayıran kirli ve kötü kokuluçamur alarak ve kötü şeyler takas kil yoğurmaişleminden sonra sonra ,çömlekçikil şekillendirmeye başlar . Daha sonra çömlekçiçarkı koyar ve çarkı dönmeye başlar , ve elleriyle o sıkma ve kalıplama , presleme ve döküm , ve kil formu için başlangıç ​​olacak olacak .
Her şey hayatımızı döner gibi görünüyor çünkü bu , aynı zamanda acı bir süreçtir , biz şaşkın ilk , her şey döner , ve şüpheler ortaya çıkmaya başlar , ama kimse bir mümin olmak kolay olduğunu söyledi !
İlkçömlekçiiçten dışa başlar ve ellerini İncil içinde oluşturan , sıkma ve sıkma , o içten dışa gördüm neden olan, ağız kalbi tam ne konuşuyor söylüyor olacaktır böylece deformiteleri geri kalanı uzakta olacak ve içindeki şekiller şekillendiren ve daha sonra da bu sancılı bir süreç gemininçömlekçi geminin şekli ve gözleri elde aynı anda neredeyse hazır . Bazen biz hazırız düşünüyorum ama A'O Potter son süreci hatırlatıyor .
ADIM 4
YANGINFIRIN
Biz son süreci var , bu süreci ateştir. Yukarıda gördüğümüz tüm sonra , şimdi çömlekçi dikkatli , yangınfırın hazırlar sonra pot alır ve zaten yirmi dört saat orada pot bırakarak fırın aydınlatılmış ve yakın fırına koydu.
Bu muhteşem değil. Biz " karat dediğimiz olduğunu ben gereksiz görünüyor biliyorum, amaaltın gibi biz altın büyük yangında ne kadar biliyorum çünküyangın , uzak kokusu ve fırının ısı daarınma süreci yakın alır . "
Yangınçile ,mücadeleleri , bir çok düşünmek gibi zorluklara geçmesi gerekmez , ancak İncilüç genç adamateşe atıldı , onlar o zaman korkmayın , yürüdü söylüyor .
Ama biz çömlekçi tarafından götürülüyor terk gereken yangın Kutsal Ruh'unateştir , bu her mümin hayatında olması gereken ateştir. Bugün ibadet söz saf yangın oldu , papaz saf ateştir , ama gerçek yangın çömlekçi doğru ya da adil, kalıcı ve arzu değilPotter yangın her şey için bizi hazırlar çünkü .
Fırında doğru zamanda geminin ayrıldıktan sonra , şimdi etrafında Potter ve fırından pot kaldırmak , ve o cam sağlam ve artık bu koku olduğunu görür , ve çok daha az yabancı madde vardır . Şimdi çömlekçi onun başyapıtı bakar ve geminin tüm süreçlerle gitti ve kazandı ve gerçekten yeni bir pot olduğu için mutlu . Bir vazo doğar böylece .
SONUÇ
Biz kilise içinde birçok pozisyon var , biz minber olmak istiyorum , bizim hayatımızda bir şey istiyorum , ama , bize görev üstlenmek için hazır biri olmaya götürecek süreçler geçmesi nedeniyle bir vazo doğum sürecinde gitmeden , asla istemiyorum çömlekçi evinde bir şey yapmak mümkün .
Çömlekçi , yakalamak dokunduğunuz ,ateşe götürür ve onur için bir gemi olarak hizmet vermeye ve onursuzluk değil hayat ne kadar harika görelim . Belki şimdi hayatta neden birçok düşüş anlayabiliyorum .

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Seguidores

Colaboradores